Snížíte svoje náklady na zbytečné doručování balíků na dobírku, které si zákazník odmítl převzít.
Záleží jak máte aktuální znění vašich VOP. Běžně se jedná o úpravu 2 - 3 odstavců vašich VOP a s tím vám poradíme.
Záleží na vašich reálných nákladech na poštovné, balné, skladování atd. Je rozdíl jestli zákazník nepřevzal balík na dobírku ve kterém je kniha, nebo nepřevzal rohovou pohovku.
Ano. Abychom vás mohli zastupovat musíte se zaregistrovat a potvrdit naše VOP - vše probíhá online. Je to velmi jednoduché a přehledné.
Standardním inkasním procesem, který provádí proškolení operátoři s certifikací.
Ne. Platíte poplatek pouze z vymožených prostředků. Jinak neplatíte nic.
Je to snadné. V přehledném systému vyplníte jednou měsíčně tabulku s daty a odešlete.
Zatím ne. Vzhledem k odlišné legislativě v jednotlivých zemích zatím řešíme pouze ČR.
Nevyzvednuté zásilky na dobírku tě zajímají, ale máš na nás jiný dotaz? Každý e-shop je originální. Napiš svůj dotaz do poptávkového formuláře "Začít řešit dobírky" - rádi ti vše zodpovíme. Pokud v informačním emailu nenajdeš vše co tě zajímá ohledně fungování naší služby Nepřevzato.cz, tak nám zavolej - vše ti přesně vysvětlíme a najdeme řešení pro tvůj E-shop.
CHCI VÍCE INFORMACÍ.
JAK TO BUDE PROBÍHAT PO ODESLÁNÍ TOHOTO FORMULÁŘE.
E-mailem Vám zašleme přehledné informace o tom, jak celý proces vymáhání pohledávek za nepřevzaté dobírky funguje a odkaz pro registraci.
Po registraci obdržíte v SMS přihlašovací údaje.
Po přihlášení nejdříve podle návodu doplníte VOP na svém eshopu a potom již jen předáváte data (vyplníte připravenou excel tabulku a nahrajete, nebo data zadáte přímo do tabulky na stránce).