Pro zákazníka má dobírka své výhody. A jsou lidé, kteří mezi ně počítají i tu možnost, že když se jim nákup rozleží v hlavě, objednané zboží prostě nepřevezmou. Tato možnost poskytuje zákazníkovi větší jistotu (pokud v eshopu nakupuje poprvé) a pohodlí, protože nemusí platit předem. Zároveň mu dává čas na zvážení nákupu a případné zrušení objednávky, pokud se rozhodne jinak. Tato flexibilita může být pro některé zákazníky rozhodujícím faktorem při výběru platební metody. Bohužel však někteří z těchto zákazníků považují nepřevzetí balíku za odstoupení od objednávky (kupní smlouvy). Náklady, které tím pro e-shopy vznikají, se netýkají pouze obalového materiálu a přepravy, ale také například práce, kterou je potřeba vynaložit na vychystávání a expedici objednávky a zpracování vrácené zásilky. Nepřevzato.cz efektivně sníží zbytečné náklady, která vám nepřevzaté dobírky působí.
Svépomocí
náročné a s malou šancí
na úspěch
Pomoc právníka
drahá a s nejasným
výsledkem
CHCI VÍCE INFORMACÍ.
JAK TO BUDE PROBÍHAT PO ODESLÁNÍ TOHOTO FORMULÁŘE.
E-mailem Vám zašleme přehledné informace o tom, jak celý proces vymáhání pohledávek za nepřevzaté dobírky funguje a odkaz pro registraci.
Po registraci obdržíte v SMS přihlašovací údaje.
Po přihlášení nejdříve podle návodu doplníte VOP na svém eshopu a potom již jen předáváte data (vyplníte připravenou excel tabulku a nahrajete, nebo data zadáte přímo do tabulky na stránce).