Začít řešit dobírky

CHCI VÍCE INFORMACÍ.

JAK TO BUDE PROBÍHAT PO ODESLÁNÍ TOHOTO FORMULÁŘE.

E-mailem Vám zašleme přehledné informace o tom, jak celý proces vymáhání pohledávek za nepřevzaté dobírky funguje a odkaz pro registraci.

Po registraci obdržíte v SMS přihlašovací údaje.

Po přihlášení nejdříve podle návodu doplníte VOP na svém eshopu a potom již jen předáváte data (vyplníte připravenou excel tabulku a nahrajete, nebo data zadáte přímo do tabulky na stránce).

CHCI VÍCE INFORMACÍ.

JAK TO BUDE PROBÍHAT PO ODESLÁNÍ TOHOTO FORMULÁŘE.

E-mailem Vám zašleme přehledné informace o tom, jak celý proces vymáhání pohledávek za nepřevzaté dobírky funguje a odkaz pro registraci.

Po registraci obdržíte v SMS přihlašovací údaje.

Po přihlášení nejdříve podle návodu doplníte VOP na svém eshopu a potom již jen předáváte data (vyplníte připravenou excel tabulku a nahrajete, nebo data zadáte přímo do tabulky na stránce).

Nevyzvednuté dobírky

Jako majitel eshopu nemusíte jen odepisovat ztráty za nevyzvednuté dobírky.

Máte zákonné právo na náhradu těchto nákladů od zákazníků, kteří si zboží nepřevzali.

§

2118 zákona č. 89/2012 Sb.

Pokud si kupující objednal zboží na dobírku a zásilku si nevyzvedl, jedná se o porušení zákona, konkrétně § 2118 zákona č. 89/2012 Sb., který jasně říká, že „Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme“.

Situace, kdy si kupující zásilku nepřevzal, neznamená, že ji kupující stornoval nebo že odstoupil od kupní smlouvy. Nevyzvednuté dobírky naopak znamenají hrubé porušení kupní smlouvy dle § 2118, odst. 1, zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník.

„Tím, že zákazník odmítne balík převzít, nezačíná automaticky plynout lhůta pro odstoupení od smlouvy. Zákazník tedy bude muset zaplatit. Má ale ještě stále možnost od smlouvy odstoupit. Smluvní pokutu a úroky z prodlení nebo kompenzaci poštovného však bude muset zaplatit v každém případě, tato povinnost se odstoupením od smlouvy neruší.“

Máte zákonný nárok na náhradu škody za nevyzvednuté dobírky

POŠTOVNÉ K ZÁKAZNÍKOVI A ZPĚT

Náhrada ceny přepravy zboží k zákazníkovi a následně zpět k Vám do skladu.

OBALOVÉ MATERIÁLY

Náhrada ceny obalových materiálů, které jste zbytečně vyplýtvali.

ČAS VÁŠ A VAŠICH ZAMĚSTNANCŮ

Vyskladnit, zabalit, poslat, převzít, vybalit, naskladnit ... to všechno musí zaměstnanec udělat - a za tento čas mu platíte také mzdu

SKLADNÉ

Pokud si zákazník nepřevezme na dobírku objednané zboží, prodávající má právo požadovat účelně vynaložené náklady spojené s uchováním věci a požadovat po kupujícím zaplacení skladného. Tato kompenzace je právně vymahatelná, protože byla nevyzvednutím zboží porušena kupní smlouva. O povinnosti zaplatit skladné, jakož i jeho výši, by však prodejce měl předem informovat, ideálně v kupní smlouvě a v obchodních podmínkách.

To vše jsou Vaše reálné náklady na nevyzvednutou dobírku, které máte právo po nezodpovědném zákazníkovi žádat k uhrazení jako vzniklou škodu jeho jednáním. My to uděláme za Vás. Spolupráce s Nepřevzato.cz je transparentní a velice snadná. Naše moderní postupy a etický přístup k zákazníkům, jsou zárukou Vaší spokojenosti.

CHCI VÍCE INFORMACÍ.

JAK TO BUDE PROBÍHAT PO ODESLÁNÍ TOHOTO FORMULÁŘE.

E-mailem Vám zašleme přehledné informace o tom, jak celý proces vymáhání pohledávek za nepřevzaté dobírky funguje a odkaz pro registraci.

Po registraci obdržíte v SMS přihlašovací údaje.

Po přihlášení nejdříve podle návodu doplníte VOP na svém eshopu a potom již jen předáváte data (vyplníte připravenou excel tabulku a nahrajete, nebo data zadáte přímo do tabulky na stránce).